Ez a módszer nem igényel forráskód fordítást, csak a config fájlok szerkesztését.
A szerver több helyen is tartalmaz CONFIG fájlokat:
- **game** mappa (fő config)
- **channel** mappák (pl. channel1, channel2, stb.)
- **auth** mappa
Minden érintett CONFIG fájlban át kell írnod a maximális szintet, különben előfordulhat, hogy nem működik megfelelően a változtatás.
A CONFIG fájlban találni fogsz egy bejegyzést hasonlóan:
Kód: Egész kijelölése
PLAYER_MAX_LEVEL: 99
Egyszerűen írd át a számot a kívánt maximális szintre. Példa:
Kód: Egész kijelölése
PLAYER_MAX_LEVEL: 120
Ezt a sort minden CONFIG fájlban át kell írni (game, channel-ek, auth).
Mentés után indítsd újra a szervert, hogy az új beállítás életbe lépjen.
Minden szerver forrásfájljaiban is meghatározásra van egy bizonyos maximális szint.
A config fájlban állítható érték csak addig érvényes, ameddig ezt a forrás engedi.
Ha például a forrásban a maximum szint 120, akkor hiába írsz 150-et a configba, a rendszer nem fogja engedni.
- Ez a módszer csak a config fájl szintjén állítja a maximum szintet.
- Ha nagyon magas szintet adsz meg, előfordulhat, hogy kliens oldalon nem jelenik meg helyesen az XP görbe vagy egyéb UI elem.
- Ha van rá kereslet, készítek egy részletes útmutatót arról is, hogyan lehet a forráskódban módosítani a maximális szintet, így bármilyen értékre beállítható.
Ezzel a módszerrel könnyedén emelheted a szervered maximum szintjét, de ha komolyabb igény van, a forráskód módosítása adja a valódi szabadságot!